GARANCIA, VISSZAKÜLDÉS, ELÁLLÁS
ÚJ JÓTÁLLÁSI SZABÁLYOK 2021-től - Kérjük tekitnse át a hivatalos tájékozatást ide kattintva!
Ha a vásárolt termék garanciális időn belül tönkremegy, hibát produkál, vagy elállna a vásárlástól, a Fogyasztó az alábbi címre postázhatja:
PNI Magyarország, 6900 Makó, Dembinszky u. 8 (csak postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelnie:
A hibás terméket tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli), ha a visszaküldött termék nem hibás, úgy bevizsgálási díjat állapíthatunk meg, mely mértéke 3000Ft-5000Ft+áfa értékig terjedhet, ilyen esetben az újboli kiszállítás, 1.390Ft-os árát a Fogyasztónak kell megfizetnie a futárnak, átvételkor! Amennyiben a csere-terméket nem tudjuk felajánlani (hiány vagy megszűnés), abban az esetben Fogyasztó élhet a vételár-visszafizetési igénnyel, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.
JELENTÉKTELEN HIBA MIATT TERMÉKET NEM CSERÉLÜNK!
Jótállási igény a következő esetekben kérdőjelezhető, vagy vonható meg:
Vásárlástól való elállás, vételár visszafizetés
Amennyiben nincs megelégedve a választott termékkel, az alábbiak szerint visszaküldheti hozzánk, az átvételt követő 14 naptári napon belül, és a vételárat visszafizetjük átutalással, vagy postai úton.
PNI Magyarország, 6900 Makó, Dembinszky u. 8 (csak postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelnie:
Kizárólag sértetlen, hiánytalan terméket veszünk vissza!
A visszatérítés a következő esetekben kérdőjelezhető, vagy vonható meg:
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Bővebb információért mindenképpen tekintse át oldalunk ÁSZF szabályzatát!
BEJELENTŐ ŰRLAP