Facebook

Látogató számláló

0
4
0
7
5
7
8

TOP termékek

Ügyfélszolgálat: +36308393832 (K-Cs: 10-16 óráig) | info@pnihungary.hu

Garancia, termék visszaküldés

GARANCIA, VISSZAKÜLDÉS, ELÁLLÁS

ÚJ JÓTÁLLÁSI SZABÁLYOK 2021-től - Kérjük tekitnse át a hivatalos tájékozatást ide kattintva!

Ha a vásárolt termék garanciális időn belül tönkremegy, hibát produkál, vagy elállna a vásárlástól, a Fogyasztó az alábbi címre postázhatja:

PNI Magyarország, 6900 Makó, Dembinszky u. 8 (csak postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelnie:

  • vásárlást igazoló számla (másolata is megfelelő, de nélküle nem tudunk elfogadni jótállási igényt)
  • hiba részletes leírása (még akkor is ha ezt előzetesen telefonon vagy elektronikus úton már jelezte felénk)
  • cím, ahova a csere-terméket küldhetjük és telefonos elérhetőség


A hibás terméket tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli), ha a visszaküldött termék nem hibás, úgy bevizsgálási díjat állapíthatunk meg, mely mértéke 3000Ft-5000Ft+áfa értékig terjedhet, ilyen esetben az újboli kiszállítás, 1.390Ft-os árát a Fogyasztónak kell megfizetnie a futárnak, átvételkor! Amennyiben a csere-terméket nem tudjuk felajánlani (hiány vagy megszűnés), abban az esetben Fogyasztó élhet a vételár-visszafizetési igénnyel, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.

JELENTÉKTELEN HIBA MIATT TERMÉKET NEM CSERÉLÜNK!


J
ótállási igény a következő esetekben kérdőjelezhető, vagy vonható meg:

  • A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.
  • A termék üzembehelyezése közben bekövetkező sérülések esetében.
  • Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, szakadás, repedés, megbontás).
  • Elemi kár okozta meghibásodások (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás) esetében.
  • Helytelen, szakszerűtlen beszerelés, beszerelő műhely igazolásának hiánya.
  • Plombamatrica sérülése, hiánya
  • Egyedi azonosítószám (szériaszám) hiánya, vagy nem egyezése (terméken, dobozon, számlán)

 

Vásárlástól való elállás, vételár visszafizetés

Amennyiben nincs megelégedve a választott termékkel, az alábbiak szerint visszaküldheti hozzánk, az átvételt követő 14 naptári napon belül, és a vételárat visszafizetjük átutalással, vagy postai úton.

PNI Magyarország, 6900 Makó, Dembinszky u. 8 (csak postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelnie:

  • vásárlást igazoló számla
  • bankszámlaszám, ahova utalhatjuk az összeget, vagy postázási cím


Kizárólag sértetlen, hiánytalan terméket veszünk vissza!

A visszatérítés a következő esetekben kérdőjelezhető, vagy vonható meg:

  • Plombamatrica sérülése, hiánya
  • Egyedi azonosítószám (szériaszám) hiánya, vagy nem egyezése (terméken, dobozon, számlán)

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Bővebb információért mindenképpen tekintse át oldalunk ÁSZF szabályzatát!

 

BEJELENTŐ ŰRLAP

Adatkezelés