Facebook

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

0
0
4
9
5
4
7

Ügyfélszolgálat: +36308393832 (h-p: 9-16óráig) | info@pnihungary.hu

Háztól-házig garancia

Oldalunkon minden termék megvásárlása előtt bejelölhető a termék oldalán a "háztól-házig garancia" szolgáltatás.

 

A szolgáltatás csak azokra a termékekre érvényes, melyeknél ez a plusz szolgáltatás ki lett jelölve és a szolgáltatás díja meg lett fizetve!

 

A szolgáltatás díjmentes HÁZTÓL-HÁZIG szállítást biztosít meghibásodott termék esetén!

 

Amennyiben egy olyan termék meghibásodását tapasztalja, amire lett vásárolva szolgáltatás, úgy azt e-mailes bejelentés után díjmentesen, saját költségünkön elhozatjuk, és a javítás végeztével, díjmentesen visszajuttatjuk Önnek.

 

A szolgáltatás MINDEN esetben a termék jótállási idejének lejártáig érvényes! 

 

A szolgáltatás a számla kiállításának napjától érvényes.

 

Fontos megjegyezni, hogy a szolgáltatás cseretermékre nem ruházható át, tehát ha a szolgáltatással visszahozott hibás terméket nem lehet megjavítani, és cseretermék kiküldésére kerül sor, úgy a szolgáltatás a cseretermékre nem vonatkozik!

 

Amennyiben a háztól-házig garancia szolgáltatással visszahozatott terméknek nincs hibája, úgy az ÁSZF-ben leírt bevizsgálási díjat és a visszajuttatás költségét is a vásárlónak kell megtérítenie, ilyen esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy a háztól-házig garancia szolgáltatást a termékre érvénytelenítsük!

3 munkanapon belül meghibásodott termékek esetén (a hibát 3 munkanapon belül írásban, vagy oldalunkon a "garancia, visszaküldés" menüben jelezni kell) csereterméket biztosítunk (nem javítást!)

 

Mire nem vonatkozik a szolgáltatás?

  • Elállás esetén az elállási szabályok vannak érvényben.
  • Többszöri újraküldésre, át nem vett termék esetén.
  • Térítéséses javításra.
  • Cserélt termékre.